TAMAT!!


Alhamdulillah...aku dah habis pengajian diploma aku...so my next mission is to finish my degree..insyaAllah starting from july 2010..aku rasa aku dah bersedia nak hadapi suma tu..tp doa2kan la aku so that xde aral yg akan melintang..btw..owwhh...lpe plak..jap lg kul 9 aku kena g amik ujian beb..hahaha...ujian komputer ntuk lesen L..wakakaka..siot jek kan..umur dah 21 lesen L pn x de lg..klaka2..emmhh..aku sbenanya tgh lapor nie..rasa nyesal plak td dkat kdai x makan..adoiii...

td aku lepak dgn member2 aku..g main futsal..mmg best sbb last aku men futsal sem lepas kot..haha..lpas dah brapa lama x main..agak mcm hampeh gak aku main..tp at least ada gak score..hahaha...sejurus selepas itu..cewah ayat nak sastera..hahaha..lpas tu aku lepak g gadek..huhu...mandi kolam air panas siottt...giler r..aku rasa mmg time tu nak masak gak r ***** aku..wakakaka..tp gua no hal beb..gua gentle..hakhak..

alrite..that's all for this morning..later on aku tunaikan janji aku nk upload action and cara2 nak guna..mmg sgt senang..haha..so wait and learn k..

mood: layan movie r..pe lagik!!

1 comments:

Hazwan Hakim said...

haha..telur ko jd masak eh..hehe

Post a Comment