♠--photoshop???--♠

Sepatutnya aku skang nie kena study nie..huhu..sebab ada unsur2 malas dalam diri..so aku pn cuba buat entri nie nak bg aku pny semangat study naik balik...ermmhh..sebelum apa2 aku nk memperkenalkan korang dgn satu software yg rata2 ramai yg dah tau...satu software yg mmg best..yup..as you can see on your right hand side of this entry...logo dia...photoshop...

aku dah kenal dgn software nie agak lama..since aku form 2 lg..sbb aku ada terlibat dgn majalah skolah dulu..so aku blajar menda nie...photoshop nie sbenanya software yg korang leh guna kalau nk edit gambar..kalau yg baru nk pki tu mmg agak susah r..tp kalau dah biasa pki..celah gigi jek...(aku antara golongan amateur r)huhu..actually x de la se susah yg korang sangka nk guna photoshop nie..xpe r..next entry aku aku akan upload kan action...dgn satu kali klik jek korang dah leh buat gambar korang stylo...so..see u next time..mood study aku mcm dah on balik jek...

later guys...wassalam...
mood:study

1 comments:

Hazwan Hakim said...

mananyer tutorial ko mal??

Post a Comment